Някои Приложения и Резултати от Използването на POLYTRON MTC
Контакти
SKYPE връзка
 
POLYTRON MTC може да се използва успешно навсякъде, където има триене. Основното правило за съотношението на смесване е 10% от обема. POLYTRON MTC е специално разработен за днешните високопроизводителни двигатели и механизми. Съществуват много зони, където триенето може да бъде източник на проблеми. Много инженери са използвали въображението си, за да намерят нови начини за употреба на многото спомагателни свойства на нашия продукт.

Ние сме уверени, че потребителите ще са доволни от използването на POLYTRON. Този уникален и доказан продукт може да се окаже невероятен стимул за ефективността на Вашия автомобил или оборудване.

Ето и някои от приложенията:

Двигатели с вътрешно горене (бензин, дизел, природен газ или пропан)

Резултатите от третирането могат да бъдат следните:

Реакцията на автомобила дава усещане за това, че е "лек" и "бърз"
По-гладко покачване на оборотите
По-добър коефициент на използване на горивото
Увеличена горна граница на оборотите
Увеличена скорост на въртене на двигателя на празен ход
По-малко намаляване на скоростта при изкачване на склон с постоянен натиск върху педала за газта. Много клиенти твърдят, че вече могат да преодоляват баирите без да превключват на по-ниска предавка.
По-тих и гладко работещ двигател
Цялостна подобрена реакция на двигателя и по-бързо ускоряване
По-лесно стартиране при студено време от преди
Когато буталните пръстени са замърсени или замръзнали, автомобилът използва масло. Диспергаторите в двигателя трябва да освободят тези замърсени или замръзнали пръстени, което може да намали консумацията на масло.

Механични трансмисии

Добавете 10% POLYTRON MTC от обема. Едно третиране трябва да продължи 1-2 години или в съответствие със сервизните инструкции за смяна на трансмисионното масло. Ако трансмисионното масло се сменя, трябва да се направи още едно третиране (10%) с нашия продукт POLYTRON MTC.

Резултатите от третирането трябва да включват:

Предавките трябва да се сменят по-гладко.
Преди стартиране на двигателя, сменете предавките и сравнете усещането преди и след добавянето на POLYTRON MTC, усещането за „закачане или ръбчета” трябва да е намаляло при сменянето на предавките. С други думи, сменянето на предавките е по-бързо и без "закачане".
Могат да се забележат и по-малко вибрации на скоростния лост.
По-малката загуба на въртящ момент в трансмисията води до увеличаване на действителната мощност към задвижването.

Автоматични трансмисии

Добавете 5% POLYTRON MTC от обема. Противно на очакванията, това няма да доведе до „приплъзване” при механичните или автоматични трансмисии. Напротив, ще усетите по-гладка и подобрена смяна на предавките.

Резултатите от третирането могат да включват:

Много слабо намаляване на вискозитета.
Намалени течове от трансмисията при поддържане на уплътненията меки и гъвкави.

Внимание: POLYTRON MTC не може да възстанови уплътнения, които вече са втвърдени и напукани.

По-гладка и бърза смяна на предавките чрез поддържане на чистота в скоростната кутия.
Намаляване на шума и вибрациите в скоростната кутия.
Имайте предвид, че основната причина за повреди на трансмисията е триенето и топлината. POLYTRON ще спомогне защитата на автоматичните трансмисии от тези вредни елементи и ще намали натрупването на топлина, което съсипва ефективността на течността.

Диференциал, зъбни колела и предавателни кутии

Съотношение при смесване от 10% POLYTRON MTC от обема.

Диференциалите са подложени на значително нагряване и триене поради натоварването и натиска на хипоидните зъбни колела. Лабораторните и практически изпитвания доказаха, че нашият продукт може да намали вътрешната температура на маслото в диференциалите между 5 до 20оС, нещо което иначе би изисквало огромна инвестиция в инженерното проектиране и супер покритие и закаляване на повърхностите на зъбите на зъбните колела.

Резултатите от третирането трябва да включват:

Намалена работна температура.
Намален шум от диференциала (шум от зъбните колела)

Внимание: POLYTRON MTC не е предназначен за зъбни колела, които са блокирали или скоро ще блокират, освен ако това не е в следствие на прегряване и още не е довело до спояване.

Кормилно управление със / без сервомеханизъм

Съотношение на смесване: 5% POLYTRON MTC от обема.

Резултатите от третирането трябва да включват:

По-лесни маневри.
Увеличен дебит на помпата при износени или замърсени кормилни уредби със сервомеханизъм.

Бележка: Нашият продукт не е предназначен за възстановяване на механични повреди.

Колесни лагери / сферични шарнири

Използвайте 30 мл. POLYTRON MTC за всеки лагер или шарнир. Оптималният им срок на експлоатация може да бъде увеличен с по-гладко въртене чрез намаляване на нагряването и триенето.

Внимание: Продуктът не е предназначен за лагери, които са издълбани или блокирали. Независимо от това, в някои случаи, добавянето на нашия продукт може да ги накара да продължат работата си, за кратко време, докато бъдат подменени.

Компресори на климатични инсталации

Съотношение на смесване : 3% POLYTRON MTC от обема или 14 мл. на литър. Компресорите на климатични инсталации са един огромен източник на консумация на мощност от двигателя. POLYTRON може да се добави към охладителния газ откъм частта с ниско налягане. Преди да добавите се обърнете към вашия сервизен техник за помощ.

Резултатите от третирането трябва да включват:

До 10% увеличение на P.S.I.G.
Спад в температурата над 5оС
До 20% спад на използвания ампераж
По-тихо и гладко работещ компресор
По-малко колебаене на оборотите на въртене на двигателя.

Внимание: Продуктът не е предназначен за предотвратяване на проблеми със загуба на триене, освен когато липсата на мазане на уплътненията води до течове.

Турбокомпресори

Използвайте POLYTRON MTC в съотношение 10% от обема на моторното масло. Турбокомпресорите имат огромни проблеми с високите обороти на въртене на двигателя. Смазочните материали имат склонност към доста бързо окисляване. Когато двигателят бъде изключен докато турбините още се въртят, спадът в налягането на маслото оставя лагерите (особено аксиалните) изолирани от потока на маслото, което води до оставане на малки количества масло около вала и лагерите, което образува нагар и утайка. Това води до недостатъчен пренос на топлина, по-бързо износване на тези лагери поради абразивното действие на тези остатъци. Това може да доведе до ранно блокиране на лагерите и околния метал. Нашият продукт може да помогне за намаляване образуването и натрупването на нагар. Освен това, нашият продукт помага при ситуации на работа "на сухо", при допир на метал с метал, за кратки периоди от време. В резултат на това, нашият продукт може да бъде от огромна полза за турбокомпресорите.

Резултатите от третирането трябва да включват:

Намаляване на нагряването, причинено от триене.
Защита на аксиалните и основни лагери.
Забавяне на образуването на нагар и окисляването на основния смазочен материал.
Спомагане за разбиване на наносите от въглерод върху повърхности, където наличието им вече е очевидно.

Внимание: При много мръсен двигател, дисперсията на замърсителите може да доведе до запушване на филтри, маслени части или канали. Трябва да се обърне внимание тези замърсители да бъдат следени и отстранявани, вместо да бъдат оставяни в двигателя. Ето защо, POLYTRON извършва едно допълнително „обслужване” на Вашия турбокомпресор.

Двутактови двигатели

За да използвате нашия продукт при двутактови двигатели, трябва да смесите POLYTRON MTC с маслото, което ще използвате, преди да смесите маслото и горивото, или като го добавите към масления резервоар. Продуктът POLYTRON MTC трябва да се използва в съотношение от 10%  - 100 мл. на литър масло. Горивото също трябва да бъде третирано с горивния концентрат POLYTRON GDFC в съотношение от 1-2 мл. на всеки литър гориво.

Нови двигатели

Съвременните двигатели в новите автомобили обикновено вече са разработени и могат да използват продуктите на POLYTRON веднага за по-добър ефект. Независимо от това, чисто новите или основно ремонтираните двигатели трябва да бъдат разработвани за около 700-1000 км. преди добавяне на продуктите на POLYTRON, тъй като тези двигатели изискват период на улягане, който изисква триене, топлина и износване, за да може уплътненията да се наместят и по-големите неравности да се износят.

Хидравлични системи

POLYTRON MTC е напълно съвместим с всички хидравлични течности и трябва да се използва в съотношение на смесване от 5%. Продукта ще намали драстично триенето и износването в системата и работната температура - причина номер едно, която буди притеснения в такива системи.

 

 
Количка
Количката Ви е празна.
Доставка
FACEBOOK