Мнения На Потребители
Контакти
SKYPE връзка
 
Приложение: Като добавка към моторно масло и гориво в дизелов двигател с мощност 1800 конски сили на електрически генератор 1000 KVA CUMMINS: защита от износване и намаляване на разхода на гориво и масло при нормална работа.
Потребител: чуждестранна кариера

Този 1000 KVA CUMMINS генератор, задвижван от дизелов двигател с мощност 1800 конски сили беше експлоатиран повече от 30,000 часа. Според инструкциите на производителя, маслото и маслените филтри трябваше да бъдат заменяни на всеки 350 работни часа. Започнахме да използваме POLYTRON след като генератора беше в експлоатация около 5000 часа. След кратък период на прилагане на MTC концентрата и Подобрителя за гориво на POLYTRON, ние започнахме да наблюдаваме 10% снижение в разхода на гориво. Базирайки се на резултатите от анализа на използваното масло (вижте таблиците в следващите страници), решихме да увеличим интервала за смяна на маслото веднъж на всеки 1000 часа, а след това веднъж на всеки 1500 часа. По протокол, на такъв тип двигател се прави основен ремонт след 17000 работни часа.


В този отделен случай, двигателят беше разглобен след 30000 часа не защото се нуждаеше от основен ремонт, а поради проникване на вода в смазочната му система. Въпреки водата, нямаше никакви признаци на деградация в работата му. Независимо от това, след 100 часа работа при наличието на вода в смазочната система, управителят на кариерата реши двигателя да бъде разглобен. „Виждал съм толкова много пъти какво може да причини наличието на вода в смазочна система на двигател, затова не исках да дразня късмета си”, беше отговора на управителя, когато дистрибутора на POLYTRON му каза да не се притеснява. Главният управител на кариерата беше доста впечатлен, когато началника на механиците му докладва, че частите на двигателя са като нови и че най-вероятно има грешка в протоколите тъй като състоянието на частите на двигателя нямат никакви белези, че е бил в употреба 30000 часа и има вода в смазочната му система. Управителят на кариерата беше толкова изненадан и впечатлен, че реши да покани местния дистрибутор на POLYTRON и американския му колега да направят видеофилм за частите на двигателя за да бъде той използван като референция с неговите препоръки за продуктите на POLYTRON. Според нашите най-сдържани преценки, за 30000 часа работа на двигателя, потребителят е спестил най-малко $150000 за ремонти, гориво и масло. Разходът на само $7690 за POLYTRON продуктите,е върнал приблизително $20 за всеки вложен в POLYTRON долар.

Следните снимки демонстрират изключителното действие на продуктите на POLYTRON.



Всички обшивки бяха измерени до микрони. Нямаше никакво износване, всички параметри съответстваха на спецификациите на производителя за нов двигател.

Във всички обшивки можете да забележите ясните следи от шлайфането на оригиналната цев , повърхностите на обшивката изглеждат „полирани” и лъскави.



При всички бутала краищата и пръстените са абсолютно чисти от каквито и да е наслагвания. Пръстените изглеждат като нови и нямат следи от износване (твърде необичаен феномен като се има предвид, че двигателят е бил в експлоатация 30000 часа и е имал вода в смазочната си система за повече от 100 часа).



След 30000 работни часа и 100 при наличието на вода, всички свързващи оста лагери нямат следи от износване, поддържат същата плътност и покритие. Изглеждат като нови.




Обикновено, след 17000 часа в експлоатация, между крачето на буталото и лагера се появяват значителни луфтове. В този случай няма никакви луфтове въпреки факта, че двигателят е бил в експлоатация 30000 часа и е имало наличие на вода в смазочната му система.





При всички бутала краищата и пръстените са абсолютно чисти от каквито и да е наслагвания. Пръстените изглеждат като нови и нямат следи от износване (твърде необичаен феномен като се има предвид, че двигателят е бил в експлоатация 30000 часа и е имал вода в смазочната си система за повече от 100 часа).





Основните лагери на коляновия вал изглеждат като нови, няма следи от износване. Запазили са изцяло своята плътност и оригинално покритие. Обикновено, след 17000 работни часа те са „изядени”. В този двигател използвахме POLYTRON, няма никакви следи от износване след 30000 часа работа и още 100 при наличието на вода в смазочната система.





По времето когато снимахме материала за двигателя на нашия клиент (който използваше POLYTRON), в сервиза на клиента се намираше друг подобен двигател, който бе в експлоатация 16000 часа (при който не бяха приложени продукти на POLYTRON ) и който се беше повредил поради проникване на вода в смазочната му система.
Долните снимки илюстрират непоправимите повреди на лагерите на буталата (долу-ляво) и обшивките (долу-дясно) като резултат от проникването на вода в смазочната система.
Двигателят на нашия клиент, обработен с POLYTRON, след 30000 часа експлоатация, също бе разглобен поради проникване на вода в смазочната му система, но по него нямаше никакви следи от износване и повреди (горните снимки) и не се бе развалил. Също така нямаше следи от износване в частите на двигателя въпреки факта, че е бил в експлоатация повече от 30000 часа.



Приложение: Като прибавка към моторно масло и гориво в дизелов двигател в 800 KVA CUMMINS електрически генератор: предпазване от износване по време на нормално ползване.
Потребител: Кариера: производство на асфалт
(Писмо, написано от Главния Управител на асфалтовото производство)
"Това е нашият пример от „анализа на използваното масло”, резултати на „Института за изследване на повреди”, върху чиито данни, решихме да използваме POLYTRON MTC в нашите дизелови генератори и да удължим интервалите на смяна на маслото.

Проба №

Дата

Часове-Генератор

Масло-часове

397

7/9/96

9,900

1,050

640

2/4/97

11,150

1,250



2. Моторното масло, използвано в генератора е 15W-40, към което са прибавени 10% POLYTRON MTC.
3. Спектрометралният анализ за концентрация на метални частици (от износването) и физическите характеристики на използваното масло бяха тествани и се получиха следните резултати:

Концентрация на метали, ppm (частици на милион) и физически характеристики на маслото

Проба №

Mg

Zn

Mo

Cu

Pb

Al

Ni

Cr

Fe

TBN

Вискозитет, 100 0C, Cts

397

29

1951

1423

3

2

10

<1

2

14

9.96

12.7

640

35

1970

1579

8

10

9

<1

2

14

9.14

12.7



Изводи:
1. Не бе установено износване по време на периода между първия тест и втория тест (1250 часа).
2. Характеристиките на маслото се измениха твърде незначително в периода между първия тест и втория тест (1250 часа).
Постоянно получавахме подобни резултати за всички генератори и решихме да удължим интервалите за смяна на маслото 4 пъти - (вместо веднъж на 250 часа, веднъж на 1000, въпреки, че пробите показваха че е възможно да ги удължим на 1750 часа)."
(Забележка от производителя: Към края на 1998 дизеловият двигател, при който беше използвана добавката POLYTRON MTC почти 3 години, бе разглобен. Не бяха открити никакви следи от износване и частите на двигателя изглеждаха напълно чисти и почти като нови).


Следните фотографии на частите на двигателя от гореспоменатия електрически генератор, когато е бил демонтиран след 17500 часа на работа (което е еквивалентно на 1 милион километра) при сменявано масло на интервали от 1000 часа (срещу на всеки 250 без POLYTRON).




Рамката на осните лагери е напълно чиста от отлагания. Самият лагер е без драскотини и следи от протриване. Запазил е първоначалната си плътност и повърхността му изглежда „полирана” .




Кожуха на цилиндъра е напълно чист без никакви отлагания. При повечето кожуси се получават бразди от оригиналната глава, което означава, че кожуха е понесъл вреди от износване. Стените на кожуха са „полирани”.




Ръбовете на буталото и пръстените са напълно чисти без никакви отлагания и са „полирани” (на практика няма следи от износване). Отлаганията, които виждате на върха на буталото , дължимо на утайките от изгоряло гориво в горивната камера, може да бъдат елиминирани ако използвате горивния подобрител на POLYTRON .

Ваничките на маслото , клапанните пружини , клапанния нарез и повърхностите на целия блок са напълно чисти от натрупване на отлагания.



Потребител: Пилот на състезателни коли, Конструктор на двигатели, Автомобилен инструктор.
Следните фотографии за илюстрации на двигател за автомобилни състезания, при който е използван POLYTRON MTC и който е разглобен след 350 пробега за инспекция. Състезателните двигатели търпят пренатоварвания много често и са подложени на работа при предела на възможностите им с пределни натоварвания на усукване и трябва да бъдат ремонтирани и събрани наново с повечето от частите им заменени с нови на всеки 70 пробега. С помощта на POLYTRON MTC както тези снимки показват, след 350 пробега частите на двигателя, включително тези, подложени на най-голямо натоварване, е установено да са в идеално състояние, чисти от натрупване на отлагания и на практика без следи от износване. Пилотът на състезателни коли е бил авто-инструктор и е с близо 30 годишна практика в конструирането на двигатели. Той е наблюдавал действието на POLYTRON MTC повече от 3 години като е получил върхови резултати на работоспособност и дълготрайност на живот на двигателя.













Състезателната кола, на която частите от двигателя принадлежат. Състезателните двигатели са известни, че търпят тежки пренатоварвания и моменти на напрежение от усукване. Моторът се разглобява на всеки 70 пробега.













След 350 пробега, клапанните части и носача им са абсолютно чисти. Обикновено, без използването на POLYTRON MTC , те биха били покрити с плътен слой на въглеродно-базирано отлагане.













След 350 пробега, ролерите са абсолютно чисти. Ролерите са полирани и по тях няма следи от износване. Тъй като ролерите се подлагат на тежки пренатоварвания, обикновено след 70 пробега по тях се забелязва силно износване при контактните им повърхности.













След 350 пробега, частите на клапаните са абсолютно чисти. Върхът на клапанната ос е полиран и по нея няма следи от износване.













След 350 пробега, балансовия ролер , разположен отгоре на клапанната ос е излъскан и няма признаци на износване. Частите му са идеално чисти.













Едната половина на лагера на оста на буталото. Повърхността, подложена на триене е полирана без признаци на износване. При всички лагери след 350 пробега, все още можете да откриете следи от оригиналното им покритие.













Буталото отляво е взето от двигател без употребата на POLYTRON MTC след 70 пробега работа. Ръбовете му имат тежки следи от протриване. Буталото отдясно е взето от двигател, при който е бил прибавян POLYTRON MTC след 350 пробега работа. Буталото няма следи от протриване, контактните повърхности са полирани и буталото е идеално чисто.













Района на коляновия вал, където се плъзгат лагерите на осите на буталата. След 350 пробега, повърхността е огледално полирана и няма признаци на износване.













Близък изглед на горната част на бутало след 350 пробега, третирано с POLYTRON MTC. Тъй като при състезателните двигатели е забранена употребата на горивни подобрители, е използван само POLYTRON MTC. Както можете да забележите, има въглеродни отлагания над горния пръстен, но не и под него и по-долу. Повърхността на пръстена е чиста и полирана. Цилиндровият кожух е абсолютно чист . Като резултат от полиращия ефект на POLYTRON MTC, се получава по-добро сцепление на буталните пръстени, което предотвратява проникването на горивни газове в смазочната система.














Близък план на стените на кожуха на един от цилиндрите. След 350 пробега е идеално чист и полиран. Няма признаци на износване (протриване, драскотини). При всички цилиндри виждате следите на първоначалната изработка, което означава практически, че няма никакво износване.



Приложение: Подобрение в пробега, цена за километър и намаляване на разходите по поддръжката.
Потребител: Таксиметрова компания в района на Калифорния.
(Референция от Управителя по поддръжката на компанията)
„Както Ви е известно, имахме многобройни проблеми с поддръжката на нашия автопарк от 200 таксита. Средно имахме по 13 таксита на ден, пристигащи за основен ремонт на двигателя или за замяна. Като усилие да намалим тези разходи започнахме да експериментираме с различни добавки към маслото с цел да намалим износването и да подобрим работното състояние. Изпробвахме Slick 50, T-Pluss, Microlon, Duralube, System 48 и други. Данните за комресията бяха направени преди да добавим тези продукти. След два-три дни не бе забелязано никакво подобрение в компресията и в общото състояние. Всъщност, няколко от изпитателните мотори получиха натрупвания, шупли и имаха задръстени маслени филтри. Нашите шофьори докладваха, че не се забелязват икономии на гориво или подобрение в работата на двигателите. Все още си имахме по 13 повредени таксита всеки ден.
Тогава изпитахме вашия POLYTRON MTC в 9 от колите. Най-малкото, което можем ка кажем е ,че бяхме доволни от резултатите. Преди да добавим резултатите от компресията с POLYTRON MTC, бяха записани и бе отчетено, че се движат в рамките между 90 и 150. Всички имаха проблеми с двигателите или се очакваше да имат проблем в близко бъдеще с лошо работно състояние или с разхода на гориво.
Такситата бяха обработени с POLYTRON MTC според инструкциите и бяха пуснати на изпитание за два дни със следните резултати:
1. Данните за компресията се движеха от 149 до 154 (забележете, че 154 е еквивалентно на това, каквото се очаква от нов двигател)
2. Увеличена мощност и изпълнение - бе докладвано от водачите
3. Такситата, обработени с POLYTRON MTC бяха по-тихи и работеха по-гладко.
4. Средните работни температури спаднаха с 7 градуса.
5. Водачите отбелязаха спад в цената за километър
6. Двигателят, обработен с POLYTRON MTC бе разглобен и изследван. Беше установено че е чист, няма натрупвания и повърхностите изглеждаха полирани.
Като резултат от това, сега ние използваме вашия продукт за целия ни автопарк."
 
Количка
Количката Ви е празна.
Доставка
FACEBOOK